23 dagar

Fick lite smått panik nu när ja gick in på familjelivs hemsida för att kolla vecka o så. 23 dagar kvar stod de där.
Jag måste nog inse nu att jag kan föda närsomhelst. Börjar bli lite smått nervös. En förlossning! Men det är så sjukt värt det, den smärtan kan man ta om man får nått så fint som ett barn. <3
Det är så jag får tänka! Men jag tänker på allt som kan gå fel. Förhoppningsvis gör inget de. Men jag är så nervös. Jag var inte så här med Tyra. Jag var lugn då. Jag vill återfå det lugnet. Annar tror jag att ja gråter mig igenom hela förlossnigen. Nej hoppas att det går fort o smidigt. Helt normalt lixom. Sen är han här! Våran Isak (?) Vi får se om det är en Isak eller kanske någon annan filur. Ibland tror jag fortfarande det är en tjej, även fast jag vet till 100 % att det inte är det.

Fia skrev om sin dröm i sin blogg. Så jag måste skriva om min:

Jag hade fått lillkillen men mamma passade honom. Jag kommer hem till mamma o säger då att "ja kan hålla han, jag har ju inte gjort det än" Så håller jag i honom. Han är typ sjukt kort, jättetjock och världens minsta huvud. Men det värsta av allt han har långt fettigt hår som är typ orangt rött. Jag vet oxå att mamma var den ända som fick veta att han kommit för ja tyckte han var så ful.

Nej fu fan vad hemskt haha...
Han är nog söt den lilla prinsen!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahahaha så sjukt störd dröm!

Han kommer säkert vara skit söt ! =)

Puss

2010-10-04 @ 19:43:46
URL: http://madlawless.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0