Mums.

Fy fan vad sugen jag är på en DAIM strut. Det skulle sitta fint en sån här onsdagkväll.
Nu ni mina hjärtegull ska jag berätta hur jag ska stämma sigtunahem. Det var så här:
Jag tvättar i tvättstugan, vi har fått nytt bokningssytem så de har fixat o grejjat där i 2 veckor. ja o nu är det klart. Så jag står där nere en maskin har precis blivit klar, börjar hänga i torkskåpet. Å vad händer? JO heela torkskåpet ramlar över mig!!! Tänk om Tyra hade vart med där nere och torkskåpet hade kommit på henne. Tänk om det var farmor som hade tvättat i godan ro och tvättskåpet ramlat över henne? de hade ju inte haft en chans av de fasansfulla torkskåpet. 
Hur som helst kom hem och ringde jouren, de blev ganska upprörda de med. 

Så nu ett uppdrag till er, vad ska jag skriva för argt mejl till sigtuna hem? Tänkte att de ska börja med  "Vad är det för okompetenta IDIOTER...." 

Kommentarer
Postat av: Jenna

Hahaha förlåt men det va lite roligt , jag suger på det med brev , men visa att du är jätte jätte arg i ditt brev så lär det nog funka :P



Det är ca 2 veckor efter studenten så typ om 4-5 veckor :P tycker tiden går så sakta vill att det ska vara 4-5 veckor framot nu så att man får se allt e bra där i magen :)

2009-05-20 @ 22:34:21
Postat av: Therese

Ojojoj...

Klarade du dig bra eller gjorde du illa dig?



Tycker väl kanske att det var ett lite för snällt brev med tanke på vad som kunde ha hänt, men det är ju jag. The argbigga liksom..



2009-05-20 @ 22:44:57
URL: http://frokenthezz.blogg.se/
Postat av: Therese

"Hej, Emma NN här från NN.

Jag vill börja med att fråga om ni hade velat stå för eventuella skador som hade kunnat drabba mig idag? Eftersom ni helt uppenbarligen har anställt riktiga inkompetenta jubelidioter som inte har skruvat fast torkskåpet i väggen!?

Den här gången gick det bra, men hur fan tror ni det hade gått om min dotter hade varit med mig i tvättstugan såsom hon brukar vara?! Jag är vuxen och kunde samt orkade(knappt) ta emot skåpet. Jag vill inte ens tänka på skadorna som hade orsakats på min dotter, vill ni?! Som hyresvärd så har ni fanimej ett ansvar att se till allas säkerhet och det lär inte bara vara jag som jag har mig barnen i tvättstugan! Det här har påverkat mig oerhört mycket och jag kan inte sluta tänka på om det vore min dotter istället för mig. Hon hade fått allvarliga skador eller hade kunnat dött, hur tänker ni ta ert ansvar för det här!? "



Typ nåt sånt kanske... Jag vet inte... Arg som ett bi hade jag iaf varit.

2009-05-20 @ 23:23:55
URL: http://frokenthezz.blogg.se/
Postat av: Madde

Thezz brev lät bra :D

SÅ kör på det gumman!! och visa att du blev rädd och arg!!

PÖSS

2009-05-21 @ 17:05:36
URL: http://madzans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men herregud! Som sagt,tänk om Tyra varit med dig!!

Skadade du dig?

Verkar som att dom fick en marginal på att allt ska vara klart på två veckor och i all hast GLÖMDE att skruva fast torkskåpet?! Det får ju inte bara hända! Herregud,vad är det för jävla nötter dom anställer?

Håller med T om att dom som hyresvärd har ett ansvar för sina boende och att det hade kunnat gå alldeles för illa om lilltösen varit med!!

Upprörd jag blev nu!

2009-05-21 @ 22:16:34
URL: http://urelinssynvinkel.blogg.se/
Postat av: Petra

Fasiken va läskigt, skåpen är ju stora. Hur kan man missa att sätta fast det ordentligt? Linda(30c) gjorde världens vurpa i tvättstugan för ett tag sen och slog huvudet i grovtvättmaskinen för att det var en vattenläcka över golvet. Sjukt vad man kan göra sig illa. Tur att inte lilltösen var med dig.

2009-05-24 @ 10:00:35
URL: http://www.ptrasbilder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0