mamma <3

Fy fan för vissa. FY FAN! Lev ert "Glamorösa" liv som ni trir att ni har! Bry er om medmänniksor? Kan ni det? NEJ! IDIOTJÄVLAR!!  Alltså jag undrar hur människor är funtade? Jag är iaf godhjärtat, de vet jag. jag är en sån som bryr mig..  Fattar hur vissa inte kan göra det??



Mamma:

Mamma jag tänker på dig är så ledsen när du är ledsen. Känns som en stor sten i bröstet när jag vet att du mår dåligt!! Du förtjänar inte det här. Men mamma du har alltis oss. Din familj.  Skit i de andra... Allt kommer och lösa sig en vacker dag <3 Du förtjänar att vara lycklig. Du är en stark och vacker person. Det vet du- Innerst inne!


Puss till min älskade mamma på mors dag!!

Kommentarer
Postat av: Petra

usch ja finns så mycket idioter!! Du är en godhjärtat människa! KRAAAAM

2009-05-31 @ 20:26:49
URL: http://petraplutt.blogg.se/
Postat av: Jenna

bilder från turkiet tack :D

2009-06-11 @ 23:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0