Lediiiig dag.



Okej chocken har lagt sig. men eller mindre. Funderar fortfarande på brevet jag ska sriva till dem. Thezz kom med ett jäkla bra exempel. :D

Nu är det mindre än 2 veckor kvar innan vi åker. ÅNGEST! Men ändå ska det bli så jäkla skönt. Så skönt att slippa jobbet, komma bort och bara vara. Även fast jag kommer sakna Tyra och Makkan nått så innåt... jag vill inte tänka på det, jag ska försöka slappna av. sen kommer det vara en pigg och utvilad Emma som kommer hem. med energi så det inte är sant!

Ska sola idag med tänkte jag. Solade igår och idag . FAN KAN JAG BLI BRUN ELLER? Verkar inte som det. Har typ blivit besatt av det där jäkla solariet och ändå så blir jag inte brun. Jävla skit hud man föddes i. Tack pappa ;) 

Ledig imorgon med. Sen jobb jobb jobb!! Halleluja. eller nått.. 
 

Kommentarer
Postat av: Moster

Hej gumman! Länge sen! Usch vad hemskt med torkskåpet, vågar inte tänka ens vad som skulle kunna ha hänt. Tycker definitivt att du ska skriva till SH!! Gör det nu så det inte rinner ut i sanden. Min teori är dock att inte skriva med massa svordomar och sånt. Skriv ett uppriktigt ledset brev om vad som skulle kunna ha hänt om din dotter va med. Få dom att börja gråta så kanske du kan få någon form av ersättning det tjänar inget till att använda fula ord tror jag. Ska du åka utomlands?? Härligt! Förstår att du kommer sakna familjen, men passa på att njuta nu och ha det så jätteskönt!!! Söt bild på Tyrisen när hon sover! Kom och hälsa på snart igen! Kram kram!!

2009-05-22 @ 09:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0