Kortfattat om helgen

Makkan fyllde år igår. Hela 24 år, han är så stor nu! Växer så det knakar, alla tänder har han fått då! Min stora kille!! Idag sa han sin första mening. "Jag är hungrig" Det värker i hjärtat mitt när jag ser denna skapelse!
Anyhuuoo. Valborg var en trevlig dag. Vi grillade på gården, gick till tivolit. Tyra fick dra lotter för 200 spänn och vi fick en liten apa och 2 nyckel ringar. Ibland kan man fynda på "Vinst varje gång" Vi gick över till bananhuset sen, såg när de tände brasan och sköt raketer. Tyra var vaken ända till 22.30 Rekord för damen.

Liten sovmorgon (08.30) på fredag. Hälsade på min älskade lilla farfar. Han är ganska dålig nu min farfar. Han pratade ingenting, han får morfin varje dag. Vi fikade iaf, hjälpte farfar. Lilla farfar, tycker så synd om dig. Han log när han såg Tyra och sa "Nej nej nej" när jag skulle gå. Nog om det blir bara ledsen när jag skriver.

Lördag morgon (Makkans födelsedag) jag och Tyra gick upp och gjorde frukost till födelsedagsbarnet. Senare på dagen firade vi med tårta och så gick vi ut och åt middag helt barnfria. Det var gott och dyrt.
Gick till mamma hämta tyra sen spelade vi brännboll till sent på kvällen.

Söndag (IDAG) tyra sov till HÖR OCH HÄPNA 11.00 Jag var tom IN och väkte dom!! (Hon o makkan)

Ja det var min helg summerad i en liten text.


Skänker här en tanke till Thezz, vill bara att du ska veta att jag tänker på dig.

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack...

2009-05-04 @ 16:34:12
URL: http://frokenthezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0