Ajajaj....

Ja då var operationen över. Fy fan vad jag mådde dåligt efteråt.... Yrade en massa försökte rycka ur nålen i handen, heeela tiden. de skrek på mig att sluta, Mådde grymt illa efteråt och hade jätteont. Fick morfin o värktabletter. + att jag var lokalbedövad. "Du kommer säkert få ondare snart" Sa doktorn. Tack för den du. Har redan ont. Yr i huvudet men klädde på mig fort som fan ville bara därifrån. Först fick jag prata me läkaren o han sjukskrev mig till den 20. 15 DAGAR! Hur fan ska detta gå. Gillade det inte direkt trodde jag skulle jobba i helgen. Men icke.  Ringde älskade far som kom o hämta mig. De var nog den jobbigaste bilfärden någonsin eftersom jag hade så ont. Sitter ju vid svanskotan så sitta är super jobbigt.

Sov hela kvällen. Å ska nog fortsätta med de nu. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men emsan då :( låter inte roligt alls. Vi kan väll gå ut och promenera bort smärtan? Att promenera är allt jag gör nu för tiden...

2009-03-05 @ 14:23:30
URL: http://www.nogg.se/lottattol
Postat av: Lotta

Jag slutar jobba klockan 12 och då ska jag ut och leka med en hundkompis men jag kan höra av mig till dig efter det :) då e han lugn och snäll och drar inte så mycket ;)

2009-03-05 @ 18:36:20
URL: http://www.nogg.se/lottattol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0