UNDERBARA DAG

Känner mig glad och frisk!! :D Tror jag drömde om ny lgh inatt, haha det enda jag tänker på nu... Alltså 100 kvd jag måste ju fixa nya möbler.. Kommer ju se jätte tomt ut!! Gah. Men som sagt nu står vi faktiskt 4a och har ingen aning om vi får den eller ej. Vi vet ju fan inte ens själva om vi vill ha den. Typiskt om man går och kollar på den o tycker den är super fräch o sen bestämmer vi att tacka ja. O sen går den till nån annan. Typiskt min tur så det blir säkert så :P 

Snart ska jag ut o promenera bara Tina bestämmer sig att vakna. Måste gå ner massa massa massa i vikt innan Turkiet resa. Har ju ångest bara jag tänker på det... ÅNGEST ÅNGEST ÅNGEST.

Tyra o jag har precis ätit frukost & nu röjer flickebarnet ut alla skåp i köket. kul.

Blir så fruktansvärt irriterad på anonyma kommentarer i bloggar. Alltså jag har fått nån enstaka gång, men hallå. Om du inte skriver vem du är hur ska jag kunna förklar mig själv? Jag tycker det är fegt. Om man inte kan stå för de man skriver så skriv ingenting istället. Omoget och fruktansvärt löjligt!

Jahopp o så var man ledig till på onsdag nudå.. lalala... Får ju lön imorgon det är alltid kul. Snart kryssning, shit vad jag längtar!!! Ska bli så kul!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Härligt att läsa att vissa känner sig glada och friska här i landet ;D

2009-01-26 @ 10:29:31
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Therese

haha, ja lillskroten var så glad att han bara gick och morrade och inte visste vart han skulle ta ivägen till en början! ;)

Tack så mycket. Blod svett och tårar.. Hade inte kunnat göra det utav min älskade underbara som gjorde allt underliggande jobb, jag dekorerade bara.. ;)

2009-01-26 @ 13:25:56
URL: http://frokenthezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0