haha omg.

Försöker fixa till min blogg. Men de verkar inte funka så här överdrivet bra :P Men man måste försöka för att ta sig nånstans! 
 
jag är sjuk! Fan! Tyras dagisbaciller är inge roliga. Ska ju operera bort cystan nästa vecka så har inte råd att vara hemma. Så det är bara gå och se glad ut. Tråkigt och vara hemma oxå.  Även fast det känns som jag ska svimma varje gång jag reser mig! Kryssningen var rolig (ja, bortsett från att jag var sjuk då) Ja år frukost buffé minsann. Blev lite ledsen när man väll var hemma och fick rosta sin tora lilla bröbit o bre lite smör med ett glas the... Varför kan man inte alltid ha frukostbuffe? tror folk skulle vara mkt gladare då.

Igår åkte vi pulka. Tyra jag o makk åkte först snowracer trodde tyra skulle vara jätte rädd. men hon tjöt av glädje. :D Sen fick hon åka pulka själv då hörde man ett "wiiiiii" Hela vägen ner.

Tagit en massa kort så ska lägga in lite här i bloggen vis ett senare tillfälle... Nu måste jag ducha, äta lite, sen jobba. Suck.

Kommentarer
Postat av: Moster

Krya på dig gumman! Är på jobbet och känner mig oxå krasslig och har haft en sömnlös natt med skrikig Casper... Så lagom pigg och kry jag... Suck.

Vi måste ses snart!! Nu har ju Tyra och Casper vuxit ikapp lite och kan leka :-) Kram från moster

2009-02-23 @ 15:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0