Varför rubrik.

Tänk att julmarknaden på ärlingehem skulle bli så dyr. Vad hände? Jag köpte mig 3 småsöta tomtar typ gjorde i lera eller nått sånt. Sen köpte jag en present till Milo som han kan ha när han kommer ut. Sen köpte jag ett jättefint halsband och armband. Men att hälsa på min farfar på "äldreboendet" har fan aldrig vart så dyrt :)

Nu har vi ätit en godmiddag och nu väntar ja bara på min "prinsessa" aka Cöttis  ska sluta jobbet så jag kan ringa henne...


Tillsdess kan jag väll försöka skriva nånting vettig...
Nått spännande...
Nått lurt... 

Men jag kommer fan inte på nånting... INTE ETT SKIT! Så istället för att ni ska sitta här o läsa sätter jag punkt nu



                                                                             .

Kommentarer
Postat av: Jenna

tack emma :<3



Till min lilla Milo :O:P?haha det måste ha vart det va toni yrade om idag, han berättade att han hade träffat dig och jag frågade ifall ni hade pratat då skrek han bara till mamma : tyst, säg inget , tyst ! hahah tyckte det va lite skumt :S

2009-12-01 @ 23:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0