Trevligt.

jaha, så nu har jag iaf inhandlat det jag behöver till min julfest på torsdag. Vet inté riktigt om jag är nöjd, men de blir nog bra. Jag o Cattis såg nog ut som de ledsnaste (?) tjejerna på hela stinsen. Men nu är det iaf klart o nu kan jag inte ändra på det. Nu är det bara o tuta o köra på torsdag tjejer!! (Min moster ska oxå dit de va lite tevligt)

Jaha igår var ja hemma med Tyra o nu är jag ledig till nästa tisdag förstå hur underbart!!!

Mitt schema fram till jul : 8,9, 10, 11, 12, 13, 14 Ledig 15 16 Jobb 17,18, Ledig 19, 20 jobb 21, 22, 23, 24 ledig
så av 17 dagar jobbar jag alltså 4 dagar! Är detta möjligt?

Tycker om bloggar där de skriver ordet "Mysigt" ofta. Själv vill jag inte skriva det så jag skriver. Det är trevligt istället.  Nej nu lockar tvättstugan, sen ska jag över till Sissi o dricka lite the. Det ska bli trevligt.


Jo just de läste Alex Shulumans blogg ang. att han inte fick komma in nånstans o fika pga. att han hade barnvagn eller ännu hemskare barn med sig. Då kom jag o tänka på när jag o Petra skulle gå till Kina i märsta Centrum (metropolen om ni kommer ihåg) Jag o Petra och våra 2 ungar tror ja de va. (Tror Freja va på dagis om ja inte minns fel) Petra hade då en tvillingvagn o jag min Emmaljunga. När vi kommer in suckar han som jobbar och kollar lite argt på oss. Tillhan sen säger att vi måste gå innan 12 för då kommer de mkt folk, rikitgt spydig var han oxå. + att de fanns plats för vagnarna.  Är inte detta diskriminering? skriv gärna en kommentar om ni håller med eller tycker nått annat.

Kommentarer
Postat av: Jenna

Jag läste också om Alex Shuluman, tycker det faktiskt fel om jag ska skriva vad jag tycker ! Man borde få komma in vart som helst med en barnvagn :)

2009-12-08 @ 20:12:21
Postat av: Thezz

Mysigt med julfest.



Jag tycker att det är diskriminering. Ska man ställa vagnen utanför och riskera att den blir förstörd eller stulen? Tycker man att det är så jobbigt så kan man väl bygga en vagnparkering. Vad kommer härnäst, att rullstolsbundna inte får komma in och fika?

2009-12-08 @ 20:26:22
URL: http://frokennumerafru.blogg.se/
Postat av: fia

det är ju fruktansvärt!

viktigt att du tar upp denna viktiga fråga, debatt emma!

2009-12-08 @ 21:30:08
URL: http://sofiaforsen.blogg.se/
Postat av: petra

han var en jävla idiot, har inte satt min fot på den restaurangen sen dess! Äcklig mat har dom också!!!



Vad är de för julfest man inte är bjuden på! hahahah eller är det på jobbet? :D SOLLY...

Ska vi ses eftersom du är ledig så mycket? ;)

2009-12-09 @ 06:56:32
URL: http://petraplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0