Idolfinalen.

Ja han vann Erik, blev nån överaskad? Det var så fint när hans pappa gick upp på scenen. Jag grät. Men sen blev det faktiskt bara ganska pinsamt. När Eriks tjej gick upp! Alltså visst så förstår jag att hon ville å upp o ge han en kram. Men herregud, hon stod ju där hur länge som helst. Jag skämdes!!! Det var ju lixom han som vunnit trodde lixom de andra idolerna skulle komma fram o sjunga med rellativt fort. Men nej då stod hon där. Huuja pinsamt.
Nör pappan kom upp börjjde nästan Erik gråta. Men jag tror nog att han efter ett tag oxå ville att tjejen skulle gå ner.

Kommentarer
Postat av: barro

haha ja. exakt så kände jag me. hon bara stod där o typ dansade. jag ville dit och putta ner henne. jag satt hemma o skrek åt henne att gå ner.

2009-12-12 @ 18:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0