Godmorgon!

Idag fick jag sovmorgon! Tack hjärtat! Sov så bra inatt! herregud kan mna inte alltid få känna sig så här utvilad. Helst imorgon och på torsdag när man jobbar dag tack :)
 
Ska ner till vårdcentralen nu och kolla tyras koppor. som förmodligeb är svinkoppor.  Sen efter det får vi se om jag måste vara hemma imorgon med Tyra. Ikväll ska jag iaf jobba och stå i. Fruktansvärt trött på jobba nu. Ge mig semester..... snart så. snart så. Har iaf räknat ihop att jag bara kommer jobba 3 helger fram till september. Förstå vad lite. Det är underbart :D

Kommentarer
Postat av: Erica

Hur länge sov tösen idag då? Hon ställer nog klockan på ringning imorn kl 6 för att inte missa att hon måste upp och väcka mamma;)

2009-04-15 @ 17:12:56
URL: http://apreciouslittleangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0