Fredagmorgon!

Fredagar är alla glada. Alla, som inte skatill ett jobb där det går magsjuka. varför kan de inte fortarande vara onsdag? Ja nu är det bestämt  jag och makkan ska separera. Efter månader av bråk, tjafs. Så har vi bestämt oss. Vårt förhållande är finito. Slut. Över. Det känns väldigt tungt just nu. Eller Nja det gör det inte.




APRIL APRIL. I fool you.


nej men allvarligt vi ska flytta iaf. (Vi har inte skrivit på nått än) men som det ser ut nu kommer vi flytta 1 juli till en större 3a på 87 kvd. nära stationen. Känns skit kul faktiskt.

O det här med separationen var total lögn. Nu när det är vår är jag kääääärare än någonsin.  

Kommentarer
Postat av: jenna

oj där lurade du mig emma, ang dig o makkan hehe ..



Jaa men tyckte inte att fingret var så farligt att det behövdes varnas för det :P .



Du e mer än välkommen hem till mig den 24 :D inget speciellt som h änder men utgång på kära kc ialf , hoppas du hakar på :D

2009-04-03 @ 17:39:55
Postat av: Sis

brukar man inte luras den 1:a april kära du??

;)

2009-04-03 @ 18:27:42
Postat av: Moster

Mig lurade du då inte! Hörde från pappa/morfar att ni kollat på lägenheten, roooligt! var den fin? Jätte bra läge oxå! Tyra får nära till morfar oxå :-) Hoppas ni mår fint. Här är det fint, har varit gräsänka hela veckan, men om en halvtimme landar han på Arlanda igen, Skönt! Det är tungt att vara själv med båda en hel vecka, allra helst när båda haft en trots-ålder vecka... Puss och kram!

2009-04-03 @ 18:46:19
Postat av: Madde

gaah! fan jag blev rålurad, även fast jag visste att ni skulle flytta till en större OCH TILLSAMMANS!!

HAHA

pöss

2009-04-03 @ 21:49:44
URL: http://madzans.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag höll på att sätta mitt the i halsen, tänkte vilket falskspel ni kör med..men april april va det;)

2009-04-03 @ 23:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0