23.15

Så där jag , nu har vi byrån:                                

Makkan har bara satt ihop 2 lådor av 6 sen var han tvungen at åka till jobbet så det är = Kaose. Kaose som vanigt gällande mitt hem just nu känns det som... Men nu har vi helgen på oss. GE MIG HOPP!

Idag har Tyra och Chanelle lekt hela dagen. De lekte faktiskt bra med varandra. Tyra har ju kommit i nån "fas" att hon slåss hela tiden. I ansiktet, mest på mig men jag är ju mest med henne. Jag säger "NEJ" "AJABAJA" "AJAJ" Men då skrattar hon bara o tycker jag är skit rolig. Även fast jag försöker få till min argigaste röst.

Snart kommer SISSIS  & Petras små killar :D Vi längtar efter er!! :D

Förlåt att jag är så seg o skriva men har verkligen inget roligt i mitt huvud just nu....

Hej då mina små kycklingar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0