Torsdagnatt.

Jag svimmade idag... Eller nästan iallafall. Skulle börja jobba klockan 16: noll noll. Var väll på jobbet ca 15.40 Tog en kaffe me Tina och Carola. Reste mig sen o blev hel snurrig och det flimrade framför ögonen. Jag satt mig ner för benen var typ som gele .. Carola hämtade sen sjuksyrran som tog alla sorters prover man kan göra på vårat jobb. Hade lite högt tryck och lågt blodsocker...

Jag svimmade ofta som barn, och hade mkt av det här med svartnande för ögonen i tonåren, Ingen aning om vad det är för nått??

Ska ringa läkaren imorgon. HATAR att vara "Sjuk" + att cystan håller nog på att komma tillbaka (För femte gången) Aldrig mera vårdcentralen. Ringer läkarhuset istället. Nu blev jag trött!

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0