Besviken...

Min syster har TVÅ (Ni läste rätt, TVÅ!) Par chanelle solglasögon. Vardera glasögon kostar ganska mkt pengar. Men eftersom hon har 2 och jag ingen 0 zero så frågad en fattig mamma "Men vad bra, då kanske jag kan få ett par?" Hon garvar... o säger näää... "fan vad snålt!" Förstår ni hon har 2 oc jag NOLL!! Alltså har hon två st mer än jag. Men men Fia om du läser detta " WHAT GOES AROUND COMES AROUND"  Nej får väll sticka ner till ÖB och köpa mig nåra andra glassiga bågar (IN YOUR FEJS)

Fia var här en sväng nu på kvällskvisten och som alla tjejer vet är man lite nojjig när man går ensam på kvällarna. Fia hade då mött tre okända män, fia blir nervös, de kommer närmre.... " HELLO MATE!! You lost something!" Fia ser då ut som ett frågetecken och försöker väll stapla ut några enstaka engelska ord men då höjer engelsmannen rösten o skriker " YOUR SPEED" O alla engelsmänn börjar garva... Undra om de alltid har så dålig humor?  

Älskar dig!! <3

Kommentarer
Postat av: fia

haha, in mah fejs.. fan syrran i värsta öb bågarna.. (de kommer bli en tuff sommar, de är allt jag har säga om de)

haha och emmas alla 100000 läsare, tänk riktigt brittiskt uttal på nissarna jag mötte!

2008-05-18 @ 00:00:19
Postat av: Makkan

Det där skämtet var ju hur skönt som helst?

2008-05-22 @ 06:15:50
URL: http://www.free6.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0