Grattis hjärtat!

Idag fyller min älskade caroline år, Grattis till henne!! :D

Idag har jag vart seg som vanligt. vet fan inte vad det är för fel? Så otroligt trött...
Jag och Tyra gick förbi Camilla imorse (eftersom jag hade en snarkande fia på soffan så vill vi inte störa) sen helt plötsligt var klockan 12.35 och jag skulle vara på jobbet 13. Sprang hem duchade, packa ner tyra väckte fia. Som tur var körde Camilla mig till jobbet annars hade jag aldrig hunnit!! Fia och Tyra gick ner till Farmor.
Gjorde några delegeringar på jobbet (Insulin & dosettdelning) Sen kom pappa och hämta mig så åkte vi ner till farmor där min faster hennes karl och min kusins barn var. Första gången de träffa Tyra. Åt en massa mat så nu mår jag illa...

Å den satans busstrejken var ju bara i INNERSTAN! Så fan fick mak gå o jobba. Fan trodde verkligen han skulle vara hemma ... Känns som jag behöver sova i flera dygn.

Blev glad att jag hade fått lite kommentarer (HAHA 2) KEEP IT GOING!!

Nej sova nu. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: petra

fan va drygt att makkovtch var tvungen att jobba ändå. hoppas du kunnat sova i natt o är lite piggare! kramo

2008-07-10 @ 08:20:09
URL: http://petraplutt.blogg.se/
Postat av: petra

nu får du börja skriva mera!!:D

2008-07-11 @ 07:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0