Hemma igen!!

GBG var sjuuuuuukt najs (Citerar Ronnie) Men det var det verkligen Liseberg var en höjdare.  Mak, Ronnie och Becca åkte Balder. Jag var för rädd. När de stårr i kön börjar det ös Regna!! Stackarna det hade gjort så ont o de kunde inte ens titta för regner piskade så mkt i deras ansikte. Som tur var det här typ 23.45 på kvällen, o liseberg stänger 00.00. Flum ridern var oxå en hitt. Men jäkla blöt man blev. Vi tog några kort från Ronnies kamera men blir lätt så att man tar kort när man sitter still. & när vi satt stilla så drack vi öl. Så på bilderna ser det ut som vi bara söp där. :P Vilket vi inte gjorde. (Inte bara iallafall)
Det enda jobbiga med resan var att jag saknade Tyra. men hon hade haft en jättebra helg med farmor sin.

Tyra har börjat resa sig mer o mer nu + att hon går kring möblerna. Nu är det aug, nästa månad blir min lilla sessa 1 år!! Alltså tiden springer förbi!! Men då blir det 1 årskalas!! Så bi riktigt kul... bara att jag måste dela upp kalasen. Kommer bli en del! Äsch senare problem.

nu ringer det.. skriver sen.

Kommentarer
Postat av: Cheyenne

Haha, ja du man var bra snurrig som barn, Vadå emma, vad är det för fel på riwer? Tyra-Riwer lixom :D

haha :D

2008-08-04 @ 22:47:58
URL: http://svartsjuk.blogg.se/
Postat av: cheyenne

Btw, ett år ?! Herregud, var det bara ett år sedan hon kom till världen ? Kändes som igår då Camilla hela tiden pratade om hur söt och go Tyra var :)

2008-08-04 @ 22:48:53
URL: http://svartsjuk.blogg.se/
Postat av: ´wänie

...jag menar : '' kändes om igår då camilla pratade om hur go och söt tyra var. då hon var nyfödd !'' Fan röd tjutet börjar göra sitt i skallen på mig :D

2008-08-04 @ 22:50:32
URL: http://svartsjuk.blogg.se/
Postat av: fia

haha din jävla fegis, jag hade velat se dig bli piskad av regnet i balder



oh mosters ögonsten! jag blir så stolt!

2008-08-05 @ 00:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0