Seriöst inlägg från en seriös Emma

Seriöst, sa att detta inlägg skulle vara seriöst. Eller sa och sa jag skrev det iallafall. Det jag stör mig på hos mig själv det är att jag och makkan kan disskutera nåt jätte roligt, nåt tråkigt eller nåt intressant etc etc. Då tänker jag alltid " Å detta kommer fan bli ett skit kul inlägg som man kan skriva i bloggen" Tror ni jag kommer ihåg det sen när jag väll sitter här? NEJ! inte en susning. borta. EKO. Tror jag börjar bli gammal. Lite små dement. Man blir ju som man umgås, var det någon som sa till mig en gång.
Ja appro på jobbet då, så har jag ju återgått till de nu! Det går bra,har lite ont i ryggen när jag kommer hem men ingen fara med mig. Nu har jag ju åkt på duderförkylning. Det är inte det roligast vill jag lova. Tyra är oxå sjukt. vart sjuk sen förra onsdan. Stackars lillan hostar som en tok. Makson har Vabbat o tagit kraken till läkaren. Fick medecin så förhoppnigsvis blir hon bättre! Måste nog vabba tor iaf sen får vi se.

Får massa erbjudande om lgh nu, men då blir jag osäler om jag verkligen vill flytta. Tror jag intressaanmäler mig lite för hastigt. Ska nog vänta tills jag verkligen vill ha en lgh eller en lgh i de området jag verkligen vill ha !

Kolla nu tog det slut på ord. Bara så där. Borta. EKO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0