JAG ÄR LESS.

Jag vill oxå ha semester nu... Vart jag än vänder mig så har ALLA semester... ALLA! Typ.
Men snart så, det som känns jobbigt är att efter denna helg så jobbar jag 2 helger. (Visserligen har jag valt det själv då jag har tagit extra pass, men ändå) det är synd om mig :P
Sen då? Vad gör vi på semestern? Lite planer är väll Kolmården och göteborg. (Tradition?)

Ja iaf vi flyttar nästa vecka elle ja vi ska flytta redan nu på lördag alla grejjer, men på onsdag flyttar vi på riktigt. Hatar o flytta, det känns lixom inte som hemma... Men det går fort att "boa" in sig. Just nu bor vi på 64 kvadrat snart bor vi på 84 :D (Fan vad jobbigt det kommer bli att städa...) :P

Imorgon är det jobb igen då. Sen är jag iaf ledig 2 dagar, eller ledig o ledig . ja ni vet. Hej

Kommentarer
Postat av: Jessica

När ska du ha semester då?

Det går snabbt snart är du där=)

2009-06-29 @ 17:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0