Go kväll Sverige!!

Im Back! Turkiet var lovley! Hade en riktigt ROLIG resa. Även fast saknaden till min familj var så jäkla stor att det blev jobbigt, ones in a lifetime, kommer nog aldrig resa så igen. Även fast jag hade den roligaste veckan på länge. Trevlig familj åkte man med oxå. Lätta, glada människor. Det gillas!

Dagen såg typ ut så här 8-9 vaknade gick ner till polen, solade badade fram till 11 åt lunch. Tillbaka till solstolen badade solade. ca 15 gick upp och vilade till typ 18-19 (Så jäkla najs med vila) ut och äta o dricka gott.
Jag och tina har blivit grymma på korsord under denna vecka. TYP iaf BUSLÄTTA korsordet och NYBÖRAR kryss :P
väldigt glad iaf att TIna bjöd med mig, ag hade så trevligt med er alla.

Nackdelen med turkiet var när man skulle shoppa de var på en som hökar o gav aldrig upp... (tecken på finanskrisen de hade inte så måpnga turister?)

Det bästa med Turkiet var MATEN och resesällskapet!

Så fprt jag kom hem så snacka jag med makkan om att boka en resa dit nästa år med Tyra o makkan! Underbart ställe!!


Ett minne för livet och jag lovar bilder kommer.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilder,bilder =)

2009-06-12 @ 10:14:56
URL: http://urelinssynvinkel.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha, det värsta är att dom alltid är som hökar vart man än åker... Dom drar och sliter i en hela tiden, visst är det jobbigt!!

2009-06-17 @ 11:22:04
URL: http://camillasnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0