sissi

Sissi har jag kännt ett tag nu. sen vi började 7de klass. Den bästa tiden med Sissi (kanske oxå den roligaste tiden i mitt liv, vi garvade fan alltid) var fagersta tiden. Alltså menar inte bara när vi var i fagersta utan hela den perioden i vårat liv var så jävla KUL!

När vi jämt åkte till skavsta o lämnade mackor. Vi fick inte andas när vi åkte genom tunnlar. vi var alltid ap trötta. Det  dröjde typ 4 timmar för oss att åka ner till skavsta. Jag kollade kanske GPSen lite fel :D
Fagersta var en hitt. :D Vi sov sked, lekte big brother, kunde inte köra upp för en backe, tyckte sparkar var trevliga, letade efter mat i ett tomt kylskåp, halkade, var i "Dalarna", åkte tåg som skakade,träffade greger... Sitter och ler här nu när jag tänker på det. Kan vi inte åka dit igen? En helg kanske? :D



Vill bara säga tack för att du finns! :D

Kommentarer
Postat av: sissi

blir ju blöt i ögonen nu ju!

ja ska upp en helg i sommar tänkte jag. åk med?

2009-04-22 @ 20:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0