Godmorgon! =)

Idag är en ny tråkig regnig dag. Suck. Så värdelöst. Regnar de överallt?

Jaja nu är jag o tyra iaf vakna. Vi ska snart äta frukost och sen hoppas jag att tyra blir trött o somnar. Då ska jag nog ta mig en powernap eller kanske dricka miljoner koppar kaffe.

Måste berätta om fegisen som bor här i mitt hus. Tyra. Hon går runt med gå vagnen överallt går mellan möblerna, står SJÄLV, men sen när hon ska gå (själv) då vägrar hon o bara sätter sig. Fegiiiiis!!

På måndag börjar Tyra dagis kl 9.00 till 10.00 :D Tror Tyra kommer trivas som fisken i vattnet med de andra barnen o att få leka . Sen är det inskolningsvecka sen är det bara att börja jobba.Skönt att jag har Tessa där. Vem skulle jag annars snacka med??  Tessa är en pärla. Hur ska jag klara mig utan dig i 7 veckor? Får ju ångest bara jag tänker på det. Lämna mig inte!!! Kommer stå att gråta på arlanda som ett litet barn sen 7 veckor senare kommer jag stå där igen med gråten i halsen...

Nej men nu blir det lite frulle då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0