00.18 & allt är Makkans fel...

Varför sover jag inte? Jo det kan jag berätta! Det är ju MAKKANS fel att jag ligger på denna satans soffa som jag inte kan somna på... Elaking!! Hur ska jag orka med Min älskade tyra imorgon om jag inte ens kommer kunna sova. Svar Kaffe. Men min kropp behöver sömn oxå. Hm Körigt?

Funderar på att kasta in makkan i Tyras rum imorgon så ja kan greja i sovrummet, låter som en bra ide. Låter han kanske sova på golvet oxå med endast en liten bebis filt. Nej så grym är jag inte. han får en kudde oxå. Kanske.

Jag har tandvärk igen... Måste nog ta o ringa "de som tar alla ens pengar" innan jag avlider av smärta...

Nu ska jag ta alvedon o räkna får.

Kommentarer
Postat av: Angelica

men taaack så mkt sötis :D kram

2008-09-02 @ 15:43:10
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0