Inge mer Urban här inte.

Upptäkte att NÅN var irriterad på mig ang bloggen. Så jag skriver lite nu då. Hm vecka 4 av stambyte. Trevligt börjar vänja mig att kissa o bajsa på gården :D Eller att bo hos mamma. Det är bättre. Kan Urinvägsinfiktion smitta genom datan? Börjar skarpt tro det. Läst om carros öde med kisseriet en veckas tid o tänkt Tack gode gud att jag inte har haft det på länge. Vad händer måndag morgon? Jag dör av att det gör svinont, jag vill kissa hela tiden o jag kan knappt gå (Somliga straffar gud direkt eller?)  KUL, när man kissar ute i ett DASS, typ. Men det har iaf gått "över" :D Ska ta en urin sticka på jobbet på fredag o kolla mina ph värden :*P Då vet jag om jag behöver läkavård eller ej.

Jo o sen var ju tyra sjuk hela förra veckan. Stackarn. Iaf, hon blev frisk på lördag. Går till dagis på måndag vaknar upp på tisdagen o flickan ser skum ut. Mamma skrattar. Upptäkler då att hon ser ut som pablo roberto, i hans boxningskarriärs ljuva dar. hela ögat är uppsvullet ( o ja kan hålla med mamma, det såg rätt kul ut) Hon verkar inte lida av det. Men jobbigt o inte kuna öppna hela ögat lixom. Så nu får hon va hemma denna vecka med. Mamma hade en flicka på dagis idag som spydde över henne HELA henne. så snart har vi magsjukan hela gänget. Kul om man ska hem i  helgen. Spy i slasken? Mysigt.

Jag har kanske fått ett nytt jobb. Mer om det en annan gång.

Har det hänt nått mer spännande i mitt isolerande liv när man är hemma för vård av sjukt barn? Nej skulle inte tro det.

Hejhå.

Kommentarer
Postat av: Madde

haha hörde att stackarn hade fått ögoninfektion :D

Prata med din mamma på bussen i morse! Kankse hon redan sagt =)

Hoppas ni klarar er från maginfluensan iaf! Har en släng av det själva på våran förskola med... Vill inte åka på det !!

KRAAAAAAM

2008-11-13 @ 20:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0