söndagnatt.

Oj längesen nu men va fan de vart så fint väder att jag inte suttit här o skrivit.

i fredags var jag med Evelina, Emelie och Linnea. Vi picknikade med bebisarna Tyra, Emilio och Chanelle. Mysigt o roligt att barnen tyckte om varandra. Tyra var riktigt "bitchig" först snodde hon chanelles hatt sen milios napp.
Schysst, bruden!

å kvällen tjatade Linnda med mig till väsby town där vi hamna på magget! Det var jag Tessa linnda and Robin. Det blev faktiskt en riktigt kul kväll!! :D :D Ronnie var ju där ;)

Igår hade mak träningsmatch så jag o Tyra hänkade på o hejja. Tyvärr dök inte andra laget upp så det blev bara träning. Inte så kul att kolla på 1,5 timme. Men men sen åkte vi till mak mamma aka farmor. Där vi gick igenom hennes föråd med makks gamla saker! Så nu fick vi ännu mera skit :D nej skoja bara fick massa böcker och saker till Tyra.

Idag har vi varit på skansen hela dan, det var jätte trevligt o tyra blev het facinera av alla djuren!! Hon är riktigt rolig nu lilla damen. Skakar på huvudet åt allt " Ska mamma köpa mjölk?" å så skakar hon på huvut. Ssen har hon lärt sig klappa händerna. Så idag så fort jenny började sjunga "klappa händerna när du är rikitgt glad..." Så klappa hon som en tok. Sen har hon nääääästan börjat krypa, men bara nääästan...

Makkan är ledig ikväll vilket är skönt.

Nu ska jag sova, men först pussa på min vackra Myra...

Godernatt...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Måste ses snart vännen! :)

2008-05-25 @ 07:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0