goddag.

Undra om man ska ordna en fest? En mysig fest! Där man sitter o snackar o bara umgås. Spelar lite spel och myser. Ja, det ska jag nog. Ordna en liten fest.



Satt och tittade på klänningar. Vad ska man ha på sig om man ska på ett bröllop? Kan ju lixom inte komma i jeanse och snekers lixom .. Hm, får ta en funderare.


Snart ska vi till turkiet.  Har lite ångest över kläder. Jag har tammefan inga kläder.  Nu beställde jag lite mer från hm.
Men lite till som måste inhandlas. Kommer bli så kul, Tina jag längtar så jag dör. Kan vi inte åka idag? :D Vi ska ha det så soft. Är så gladatt du bjöd med mig, gumman!! Du är Bäääääääääst.

Vissa kan ju bara lägga sig på marken och ja, nåt. IRRITEEERAD!!

Puss på er som förtjänar det!! :D :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller oxå på att leta klänning till bröllop,men det verkar vara omöjligt! Vems bröllop ska ni på då? Kram!

2009-05-06 @ 21:16:43
URL: http://urelinssynvinkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0