Vilken KANON kväll.

För det första åt jag o Victor och Tyra tacos. För det andra var de "Grillad" på SVT. Så roligt! För det tredje var de hundtricket sen på SVT. Alltså snacka KANON kväll!! Cattis du missade nått nu när du inte följde mitt råd, Hundtricket.. vilken fim. (Ett plus i kanten var att man fick se Alexander Skarsgårds kropp, nått att bita i) MEN TJI FICK DU! :D
 Nej men roligare fredag har man väll haft men Victor är ju här och det är alltid skoj. Makkan har sovit hela dagen. Sen när jag blir sur runt 21.30 av att han inte gått upp, så skyller han på bedövnigen han fick hos tandläkaren idag....! STACKARE!!!

Lite bitter, o så börjar jag fan bli förkyld.

Puss


(DETTA INLÄGG BLEV TYDLIGEN INTE PUBLICERAT I FREDAGS SÅ JAG LÄGGER IN DE NU!!)

Kommentarer
Postat av: Makkan

DET VAR BEDÖVNINGEN!!!!!!!!

2009-04-03 @ 21:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0