menigen var ju...

att jag skulle jobba denna helg. Jobbade visserligen igår till 21, mötte Victor som skulle sova över. Vid 23 tiden kom linnda över o vi tittade på Chaneling men Angelina Jolie (Grymt bra!) Iaf, när Linnda gått började jag spy... Det fanns inget stopp på mig. Så vidrigt. Så jag fick lov att ringa till jobbet och berätta min mardrömsnatt för dem... Tyras mage är väll inte heller på topp. Bytt bajsblöja 3 gånger idag. Men hon verkar iaf pigg. Jag har legat deckad på soffan hela dagen. Helt mör i kroppen... Alltså fan jusr den helgen jag ska jobba... Förlorar så mkt pengar! FANFANFAN!
Magsjukan är fan det mest VIDRIGASTE som finns.....

Makkan är i Sigtuna nu på Farbror Blå, lagom glad när han skulle lämna mig som inte ens kan resa mig från soffan. Men Tyra sover så vi får väll hoppas hon gör de tills att han kommer hem!


Har blivit erbjuden en lgh på 100 kvd, alltså hur stort är inte de? Med uthyrningsdel så då kan syster oxå flytta me när hon känner för de! :D men vi ska tänka över de mkt noga innan vi flyttar...

Sitter här i min ensamhet o kollar på schindlers list.

HAPPY LÖRDAG ELLER INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0