En mystiskt morgon...

Morgonen var annorlunda. Makkan jagar katten, Makkan skriker pga morgonhumöret. Vaaarfööör måse jag göra välling, Varrrrrrrföööör?

Låter som det är "the end of the world" Svea jamar (KONSTANT) Låter som man har 400 katter. O nej Svea du kommer inte dö, pga att du inte får mat på 1 timme. Ni som inte sett Svea förstår nog inte. Men svea är stor som ett hus. Hon ser ut som en tunna som nån så fint sa. Eller Ronnie " OMG vad feeet hon är" Svea äter bara torrfoder så det är jäkligt konstig att hon är så stor som hon är... Ytterligare ett mysterium denna måndag morgon!

Nu ska jag städa bort skiten här hemma sen bege sig till jobbet och spendera några timmar med Pirjo-Liisa!!! Hörs

Kommentarer
Postat av: Therese

Nej, du är ju inte det sötnöt! ;)

Men det finns en hel del som lämnar både positiva och negativa kommentarer och kan inte stå för dom, vilket stör mig en aning.. ;)



Skrattade så gott till ditt inlägg, hörde nästan Makkan framför mig! fnissar



Pussis och Kramis

2009-01-19 @ 21:42:18
URL: http://frokenthezz.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha, kolla in din reklam! :D



Emma på Tradera

Emma från 1 kr. Emma. Bjud nu!

www.tradera.com/film

2009-01-19 @ 21:44:16
URL: http://frokenthezz.blogg.se/
Postat av: Madde

HAHAHA asså Makkan!

Våra män är ett släkte för sig gumman!

Svea & Bruce kan ju gå med i samma klubb! Vi kanske måste gå till viktväktarna med våra katter =0

MATVRAK!

Saknar dig sweetie!

PUSS

2009-01-20 @ 20:13:44
URL: http://madzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0