Tvättstugan.

Dagen när man har tvättstugan är en ypperlig dag att städa hela lgh. Men jag är ju så trött, typiskt. Ska väll vila lite sen hoppa in i en dusch, sen ska här städas. Tyras rum liknar mer ett katastrof område. Vi lkete där inne igår och hon kastar allt runtomkring sig. Vi får skylla lite på mamman oxå för jag började rensa hennes kläder och packade ner allt som var för smått. eller packa ner och packa ner nu ligger diverse kläder lite överallt.

Tack Thezz för hjälp med bloggen, men såg att den såg lite skum ut vid en annan data jag satt vid. Hur ser den ut för er? Ang. bloggen har mina besökare ökat jätte mycket. Kul! Kul!

Jahopp. I helgen ska vi ju då ha varån omtalade dassinvignigsfest, det ska bli trevligt!

Nej men nu ska jag ta tag i mig själv och göra mig iordnig till människa igen! Sen jobbar jag 15.30-21.00!!! Puss


Kommentarer
Postat av: Therese

på vilket sätt ser den skum ut?

kramis

2009-02-04 @ 16:46:03
URL: http://frokenthezz.blogg.se/
Postat av: Linnda

Den ser super skum ut. Till höger sitter ett litet barn som vill vara Eminem och i ena hörnet är det en bild på en kniv som ser riktigt läskig ut. Skakar som ett asplöv för tillfället.



Hur känner du Mange?

2009-02-04 @ 21:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0