Så fruktansvärt less.

Rätt less på allting just nu. Besviken, ledsen arg... allt på samma gång.
Var iaf bara tvungen att skriva att jag lever. Vi mår bra hela familjen. Hade en mysig alla hjärtans dag med middag och film. Sen fick jag rosor också. :D  Melodifestivalen var bra. Hejade på Måns från första början Vem kan motstå? men efter HEATS framträdande blev jag i chock de var grymma! Har ju lyssnat på nån låt tidigare och inte tyckt att de var nå speciellt. Men detta var jättebra!
Haha har ju en "plast"mormor på 70 vintrar som skicka medelande till pappa och Monica "HEAT rockar fett". Tror HEAT har fått en hel drös med nya fans nu! Lycka till i globen.

Nej nu ska jag deppa. Me choklad. Hej

BTW Caroline lever du?? Vart håller du hus?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0