Nu kommer Makkan bli så stolt

Som ni alla vet (Eller alla o alla men mina vänner) så har jag gått runt med mitt pass väldigt väldigt länge! Men idag tog jag mig i kragen och gick ner till banken och fixa skiten! Så om 3 veckor får jag äntligen ett legg! Ett litet fint, med undantag för kortet då, legg som jag kan ha i PLÅNBOKEN! Det här är stort gott folk. Fick 137 kr av bankdamen det var trevligt eftersom min ekonmi inte är det bästa denna månad :D fick o fick hade tydligen ett konto där med 137 kr . Vem staratade de? Tror de va farfar. Tror oxå jag hade liiite mer pengar än 137 kr i skapandet av kontot (Fy skäms ni som tog de ) Fia hade närmare 600 hur kommer det sig då att jag bara har 137 kr på kontot? Var de så att Farfar älskar Fia mer än mig? Är det någon annan som älskar Fia mer än mig o sätter in i smyg pengar till henne? Har Fia stulit de där pengarna från mig? Hade farfar nån hemlig plan, jag kanske har ett konto någon annanstans med flera hundramiljoner kronor på? Där Fia bara har ett konto med 137 kr. Det skulle vara kul, för hon ville inte dela sina pengar med mig så då kommer jag Inte dela mina hundramiljoner kr med henne. Eller jo det kommer jag. För jag är väldigt snäll.   Men vi lär väll aldrig få veta svaret Hur och vem eller när detta mystika konto på nordea skapades.  Farfar kan man ju inte heller fråga, han är lite så här halvnurrig och tror att han har vart på Irland.

Jobbar kväll idag med o det gott folk ska ni veta är DRYGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0