Hon ger sig inte.

Svea har mjauat  i ca så där en kvart. Vettefan vad det är om. Tror hon är lite bakom flötet. Eller rättare sagt mycket. Vi fick Svea när hon var 14 veckor eller ja de sa att hon var 14 tror hon var minst 20 iaf. Vi hämtade henne, eller rättare sagt Madde,Ran o Makkan hämtade henne i nån lägenhet i stan någonstans. De satt o rökte hasch så vem vet Svea kanske har nån konstig haschpsykos? Stackars katt, kanske behöver ta henne till vetrinären så nån kan kolla henne? Men hon är jäkligt fin iaf. En riktig pärla. Sen har jag ju mitt andra monster här hemma henne har jag inte talat så mycket om. Hon heter Iris och är en riktig diva. (Här försökte jag lägga upp en bild, men det fungerade ej)

Dassinvignigen var riktigt kul :D När vi var hemma iaf. När vi gick ut var de inte så kul. Jag o Linnda o makk gick hem relativt tidigt. Just fan Vi ska dra på bandit kryssnigen (iaf om EN till följer med, men du var på va Ronnie?) o sen HOPPAS HOPPAS HOPPAS har jag en biljett till volbeat!! Jeeej.

Sigtunahem ringde de ska sätta in 4174kr på mitt konto för stambytet! Tack, det är vi fan värda.

Nu ska jag läsa "VI FÖRÄLDRAR" (FAN HAR INTE SAGT UPP SKITET ÄN!!)  o sen sova! Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Madde

HALLÅ!

När är kryssningen??

Vill också följa med på den!!

PÖSS

2009-02-10 @ 20:44:22
URL: http://madzans.blogg.se/
Postat av: Batman

Nada cash.. men nu kan jag ju råna dig.. så jag är med.

2009-02-11 @ 17:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0