Hett.

Har hittat en ny het blogg. (En av mina topp 3 iallafall)
Karl som skriver heter
Jonas och att han är min vän gör ju det hela mycket roligare.

SÅ KOLLA IN DEN
HÄR.



Btw, vet att bloggen ser ut som skit. Men har inte haft orken. Var hos läkaren idag där de konstaterades att jag hade bihåleinflammation. Hade en sänka på 30 (Ska vara runt 8) Men nu har jag blivit insatt på pencillin 2 tabletter 3 gånger dagligen (Tycker det var jäkligt mkt!!) Så hoppas jag mår bättre redan imorgon, eller iaf på tisdag.

Åsa min fina moster! Vill ses oxå! När kan du??


Kommentarer
Postat av: kalle jonas

tackar för reklamen. när jag blir kändis kan jag säga att jag känner dig ;)

2009-02-26 @ 11:25:24
URL: http://sorkfan.blogg.se/
Postat av: Moster

Min fina Emma! Jag har legat i feber i tre j-a dagar! Jag brukar typ aldrig bli sjuk! Men nu var jag mer död än levande. Äntligen känner jag mig bättre! När som helst kan jag! Vi får höras! Kanske nästa helg?? PUss puss

2009-02-26 @ 15:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0