Dassinvigning

Jajjamensan ikväll kommer de folk hit för att fira våran DASSINVIGNING hoppas de blir skoj. Några man ite träffat på länge så det ska bli kul att snacka lite. Får se om de blir utgång ikväll? Är så fruktansvärt trött hela tiden så vi får väll se om jag orkar. Snart ska iaf Tyra hem till Mormor o busa med Victorsson. Panik städa här sen. Fattar inte hur en liten flicka kan röja så mycket som hon gör?

Ska jobba xtra imorgon, känns skit bra eftersom jag låg i kräksjukan ena helgen jag skulle jobbat! Så imorgon får jag mycket pengar (Kvalifiseradövertid? Heter de det? Tror man tjänar mer än 100 kr mer i timmen + att det är en söndag!) Jobbar 16-21 så det är verkligen helt lagom! Sen jobbar jag måndag dag, tisdag kväll, onsdag dag. Sen är jag lååång ledig! 4 Hela dagar! Sen efter min sköna långledighet sticker vi på kryssning på fredan veckan efter. Längtar så mycket. Jag, Tina, Thezz, Cattis, Nathalie, Johanna, Carola, Madde, Sandra, Jenny + alla andra! Kommer bli så skoj!! 

Just fan det är alla hjärtans dag nästa lördag, köpt en liten present till tyra. Halsband armband och en liten handväska! Tjejigt va? Nu sitter min dotter under v-rums bordet o äter skorpor o bajsar. Så ska väll tan hand om bajs o en massa jekla smulor....

Kommentarer
Postat av: Therese

Hellu!

Jo, jag ska jobba delad imorgon, vadådå?

Pöss pöss

2009-02-07 @ 14:31:38
URL: http://frokenthezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0