Tadaaa! Im back.

Ja min syster har skaffat blogg den kan du läsa här!! Så titta in och skriv ett "lycka till i norrland" - inlägg till henne.
Jag tror jag är lite i förnekelse om det här att min syster ska flytta? Hon är ju så liten. Inte kan hon? helt ensam? Nee, tror de driver ett litet tag till.


Jahopp, då var semester slut. De sög ju! Tyra var jätteledsen när jag lämnade henne i morse. :( Usch va jobbigt det är att lämna då.. Det är ju oftast makkan som lämnar o det är mkt skönare för han behöver ju inte stressa. Jag måste ju rusa på en gång när jag börjar sju, så trist.
Kom och hämtade henne redan 13.30 (Underbart att få sluta tidigt ibland) Allt hade gått jättebra bara att hon hade vart lite trött. Inte undra på det när hon somnade 17.30 och vaknade 20.00 och tror att hon bara sovit middag :P 
Snart börjar Liam på tyras dagis :) Gulligt, då kommer de leka en massa :D 

I fredags var vi på bröllop, väldans fint och super trevligt. Grattis Thezz och Mattias! Det roligaste var när "bosse ville Jazza lite" Haha hur gammal är du lixom? Haha :P TIna min älskade Tina har flyttat nu, slutade på jobbet och flytta från stan. Jag saknar henne redan litegranna! Men snart bo och tina, då kommer jag på en liten mini semester hem till er :D En gång i månaden visst bestämmde vi så? 

Nu är jag trött, ska sova så man orkar med jobbdagen imorgon med. Godnatt mina vänner.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJSAN!

Vi såg Tyran i sandlådan i måndags och gud vad hon kollade in oss,jag tror hon kände igen oss sötnosen :)

KRAM!

2009-08-13 @ 19:59:26
URL: http://urelinssynvinkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0