Nattetid.

Nattetid är nog mina favorit timmar på dygnet, tyst och lungt. Nästan för tyst. Nästan så tyst så jag blir lite nojjig. Vad var det där? Skrek tyra? Står det nån i garderoben? Har jag monster under sängen? ungefär såna tankar far runt i skallen. Lite jobbigt att vara ensam ibland. Tur att jag har mina stora monster och Tyra. Medans jag sitter här och skriver har jag kollat i dörröppnigen minst 3 gånger. ;)

Tänkte städa lite, är man galen om man vill städa så här 22.15 en vanlig onsdagskväll... Nej man är smart. Mycket smart. (Mega smart som facebook så fint skulle utrycka sig) Katterna sover, Tyra sover och Mak är på jobbet. Perfekt! Smart.

Får besök 7.10 imorgon bitti, bara sätta på kaffe så är man människa igen :D

Det vi kommit fram till i detta inlägg är att jag är nojjig på nätterna (Tack sissi för att ni flyttar hit, då vet jag vem som kan komma över o kolla monster under sängen) och megasmart.

Pussogonatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

När du går och lägger dig sen så kolla att du låst dörren o tejpa igen brevlådan.

MEN innan du låser så kolla som sagt att ingen står i garderoben eller ligger under sängen, för dom väntar tills du somnat, sen vaknar du av ett mans ansikte breve dig i sängen

2009-08-12 @ 23:02:47
Postat av: Thezz

fniss

gulle emma.. :)

2009-08-13 @ 07:35:55
URL: http://frokenthezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0