Valborg.

Idag blir det grillning, tivoli, brasa och raketer! woohoo. Hoppas Tyra kan hålla sig vaken och se brasan.


Tyra och jag kavnade vid sju. Eller tyra vaknade vid sju och sen dess har hon suttit på mig, hoppat på mig, slagit mig. etc.etc. Väldigt mysig morgon rättare sagt ;)

Jag är en jävla klant, alltså. När jag är trött, så är jag vääärldens klantigaste. först slår jag i foten innan jag ska in på toaletten. Sen ska jag skaka vällingne då blir de vakuum så jag får HEELA vällingen över mig. Så nu sitter jag här med ont i tån óch helt kladdig av vällingen.

Kommentarer
Postat av: Erica

hörru damen ska du göra reklam för din blogg så får du ju också ta och börja skriva lite;)

2009-05-02 @ 18:26:13
URL: http://apreciouslittleangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0