IKEA

Så härligt, det första jag gör när jag vaknar är att öppna balkongdörren för att det ska bli svalt i vardagsrummet. Förstår ni! Så härligt! :) (Visst på sommaren är der en pina i mitt vardagsrum pga att solen ligger på hela dagen, tur att vi ska flytta ;)

var och shoppa på IKEA igår detta blev införskaffat:

- Balkongstolar + dynor
- Balkong blommor
- Ljuslycktor
- En rosa potta
- Mugg haklapp och tallrik (Rosa)
- En pall
- 6 glas
- 2 blommor till vardagsrummet.

Men hann inte riktigt kolla så som jag ville, mak var lite irriterad. Tyckte inte att det var lika kul och gå där inne som mig. Nu är Tyra på dagis och nu ska jag tvätta. alltid lika roligt när solen skiner men är det "söndag" så är det "söndag". 
Sen lir det jobb 2 dar sen så ledig långfredan sen är det jobbe hela påskhelgen!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0