tråktisdag

Haft en sjukt tråkig dag, har vart svintrött för Tyra vaknade runt en halv 2 inatt o trodde det var morgon o ville leka. ICKE! Hon skrek si så där en timme. det förstörde hela min dygnsrytm iaf.

Men jag festade till denna tisdag med en äppelpaj till min familj!  Det var uppskaanskattat. vi bor ganska många under samma tak nu. 1 rum - 2 personer (Fia & Oliver) andra rummet - Marcus & katt  3dje rummet- Jag tyra och victor OCH MAMMA. Men de funkar. : ) Perfekt. Ska hem imorrn eller på torsdag iaf. Umgås me kissarna. Sen kommer jag tillbaka mamma, på söndag. Får väll våldgästa pappa nån vecka oxå!  Det HAR gått 3 dar. Stambytet kan pågå i 10 veckor. Förstår ni. Jobbigt läge.

Vi ska dansa på fredag. Sen ska jag ragga upp en snygg brud (Tina) o så ska vi sova i samma säng det är mys. :P Måsta bara komma ihåg o renbädda så hon slipper sova i makk svätt. :) Tjootjim nu ska jag dricka the.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0