Torsdag.

Tyra sov ända till 7 -Hallelulja- Lillsnurfan är hemma från dagis idag, hon hade lite feber igår + att hon ska vara borta hela helgen så ville umgås med henne. Sen kommer jg ju sakna ihjäl mig. Mak åker till åland imorgon med jobbet o då sover Tyra hos sin farmor sen ska både hon o mak sova där till på söndag. Själv jobbar man ju hela helgen fredag 16.30-21.00 (Sen ska jag no ta ett glas vin hemma hos Crisse) Sen 12.00 - 21.00 lördag, söndag 8.00 - 16.30 .  På lördag tror jag att jag sover hos mamma hon ska ha fest för hon fyller år. För mig blir det lungt men man måste ju ändå gå och fira sin älskade mamma! Grattis iförskott.

Nej nu ska jag göra frukost.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du vara snäll och säga till sanna att ja inte kan svara på sms för hon har inte comwiq / jossan

2008-10-10 @ 16:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0