Rubrik här.

Tyra ålar runt på golvet som en tok, när hon ligger på mage ålar hon bara bakåt. När hon sitter upp så tar hon sig framåt. Nu sitter hon så fint o leker med en stol. Hon vill aldrig leka med leksakerna, det är allt annat som är intressant.. Tyrah ar fått en tand oxå man ser en liten vit grej i hennes tandkött. Ganska häftigt att det växer :D

En liten mer rolig grej hon säger ju HEJ konstant låter mer "Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeääääj" Så fort man bär urnt på henne hör man henne "Heeeeeeääääj" Till alla hon ser. Folk är konstiga de hejar inte tillbaka. Jo en gubbe på skansken gjorde det " HEJ HEJ" med ganska grov röst.  Nu har hon börjat säga ett till ord. Kakkan alltså Makkan.  Det är ganska slitet att hon inte säger pappa. Men hon hör ju mig varje dag: (Makkan jobbar nätter)
 Makkan gå upp nu!! MAKKAN!! Maaaaakkkkkaaaan!
Inte konstigt att hon oxå blir lite sne o vill säga till han ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en fin dag !

:o)

http://blooondiiie.blogg.se

2008-05-27 @ 10:59:25
Postat av: Zandra

Hejsan, detta har ingenting med de du skrev att göra. Jag tänkte bara komentera de du skrev i Tessans/naomis blogg under "jävla svikare"

Som sakt så är de mig hon menar men jag tänket inte nämna några namn eller skriva något om vem som har gjort vad. Men hade du vetat hur de igentligen låg till hade du inte skrivit så. För denna personen har gjort en sak mot mig för ca 2 år sedan efter ett tjafs som va mellan mig och dom. Men jag tycker inte att man gör så iaf för de är straffbart. Sen försökte jag glömma detta och ge den personen en chans, men jag mådde bara sämre av de. Så jag sa en sak till henne om denna personen som kanske inte var speciellt snäll. Men jag anser att detta stämmer och de gör alla andra som känner denna personen eller vet vem denna personen är. Och denna personen behöver hjälp, för de är inte bara detta personen har gjort utan massa andra saker som är straffbart. Och sånt gör man inte när man har en son som inte ens är 1år ännu.

Jag vet att du kanske inte bryr dig om vad jag har skrivit nu. Men jag störde mig bara på den komentaren du skrev där, för ingen vet vad de igentligen handlar om. Och hon får de och låta som om de är jag som har svikit henne. Men i själva verket är de inte så. Utan jag sa sanningen och hon tål inte att höra sanningen därför ber hon mig dra åt helvete och sen skriver att jag har svikit henne.

Tack på förhand!
Mvh Zandra

2008-05-28 @ 11:10:25
URL: http://zandrajanetzky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0