Har faktiskt lovat...

Carro att jag ska skärpa mig med bloggen... så nu ska jag göra det.

Men inget nytt som hänt förutom att jag jobbat som en idiot senaste månaden det har vart kul känns helt konstigt o jobba igen. O visst jag har faktikst jobbat xtra sen tyra var 4 månadder .. men då var det bara en massa ströpass... men nu är jag faktiskt ledig en vecka! Å bussarna går i strejk imorgon så då är makkan oxå hemma (Haha jag är nog den ända som är glad över strejken!!) Jag längar så mkt till semestern nu, räknar ner dagarna. Så om 2 veckor då jäklar är vi lediga i en månad!! :D

Tyra kryper jätte snabbt hon är jätte nära på att resa sig!

Just det jag och Camilla var ju på Power meet. Det var kul. Camilla var rolig, hennes ragg var sur "VI HAR PRATAT KLART"  Vi sov i golfen (Tro mig, plåtburken!) Men vi sov faktiskt hyffsat bra förutom björnen som skrek efter öl,Nån som somnade på en tuta,SKRIK hårdrocksmusik hela natten. Men Camilla sov som en stock hela natten sen fick jag klaustrofobi.....

Snart ska jag till stan. Hej


Kommentarer
Postat av: petra

bra att du skärper dig! är faktist inne all the time. pöss

2008-07-09 @ 07:29:40
URL: http://petraplutt.blogg.se/
Postat av: Madde

haha plåtburken! Du är då rolig du Emzz!

Miss Yaa alot!

Hoppas vi kan göra nått på semestern sen!

Vore as kul! Liseberg!!!

haha

Pöss

2008-07-09 @ 21:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0