2008

2008
 1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?


2. Höll du några av dina nyårslöften?

Nja vet inte ens om jag hade nått.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
 ja några stycken. Sissi, Jimmy , Elin , ragge, Erica mm mm

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja

5. Vilka länder besökte du?
Inget land alls.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Fast anställnig.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
27 Juni

8. Vad var din största framgång 2008?
Att tyra har gjort så många framsteg, att jag har börjat jobba igen o att livet leker.

9. Största misstaget?
Hmm?

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Cystan i ryggen bara.


Bästa köpet?
Mitt nya sovrum.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mitt nya sovrum... (?)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Tyra när hon gjorde alla sina framsteg. O hela min familj o mina vänner gör mig alltid gla,

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
massa.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Är nog rätt nöjd med allt.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
?

18. Hur tillbringade du julen?
Det har jag inte gjort ännu, men 2007 spenderade vi hos moster i bålsta. Det var nog den roligaste julen hitils.

19. Blev du kär under 2008?
Alltid kär..

20. Hur många one night stands?
7 kanske :P

21. Favoritprogram på TV?
DH, Greys

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
ICA stig (Its too mutch)

23. Bästa boken du läste i år?
Bibeln o Stieg larsson "Millenium serien" , tusen stålande solar, Läckberg (de som kom ut i år) ,

24. Största musikaliska upptäckten?
IDOL KEVIN, VOLBEAT, TYRAS NYNNANDE AV BÄBÄ VITA LAMM

25. Något du önskade dig och fick?

7 one night stands :P o massage


26. Något du önskade dig men inte fick?
10 one night stands o en kropsstrumpa.

27. Årets bästa film?
titanic Fantastisk film handlar om en tjej o en kille som blir kära på en båt typ som cinderella (Ni fet Färjan Bartender Håkan)  Han fattig hon mijonär. Båten sjunker o han dör.... Tydligen är det en verklighetsbaserad film.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag o Björn Gustavsson blev utbjudna av Peter stormare på en gala. Trevligt! (Fast Stormare blir väldigt dryg efter några glas)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Kroppsstrumpan.


30. Vad fick dig att må bra?
mina tånaglar o lår.

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
ICA stig (OBS i början av året)

32. Vem saknade du?
Kungen

33. De bästa nya människorna du träffade?
Dan, stina, lasse och sixten.


Kommentarer
Postat av: preto

jag fick faktist barn din rackare!!! :D

2008-12-17 @ 09:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0