Godmorning

Ja tänkte att jag skulle skriva en text för en gångs skull. Först en snabb uppdatering av helgen då. Fredag; Makkan skulle ut o jag o tyra skulle hem till mamma. Innan vi gick bjöd Bosse och Lisbeth (tessas & crisses föräldrar) över oss på kräftskiva. så gick dit en sväng o käka kräftor. Sen drog makkan hem till sina kompisar. Å jag o tyra traska hem till mamma, där det bjöds på massa mer kräftor. (Lag lessnar aldrig!!)
lördag var vi hemma hos tessa för hon och crisse har fyllt år. Nathalie o Robin har oxå fyllt (eller ska?) + att Christine fyllde år i lördags. herrelord så jäkla många som fyller i augusti. anyway, vi gick en sväng till garage sen hem o sov.

Min familj är förkylda AB. O Semestern är slut. Nu är det höst . 
 
Just det glädjande nyhet till mig! Jag börjar jobba den 22 :D Känns så bra o veta nu att jag har inkomst varje månad igen! Wooohooo. Back to life! O tyra börjar dagis. Väldigt läääskigt! Men Kul på smma gång

Kommentarer
Postat av: Naomi

Jag och mamma går inte lungt i affärer när vi vet vad vi ska handla.

2008-08-21 @ 10:31:41
URL: http://blogg.ungamammor.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0