Framtiden.

Jag vill flytta!! jag vill flytta nu!! Snälla ge mig bara en lägenhet!! Där vi kan spendera våra dagar i harmonie!
Hittade ett gulligt litet hus. (radhus) 1,6 miljoner. Japp där var de kört :P

Tänkte prata med min käre far idag om körkortet! Skulle faktiskt vara guld att ha det till nästa sommar. Man kan ju alltid testa! Blev riktigt sugen nu på körkortet när min kusin tog det nu i måndags. Hon åkte upp till norrlands skogar (Övertårneo) Å tog det där. Passa er släktet snart kommer jag o fia oxå. o kör lite bil med Markus fagervalls pappa.

Nej jobbet kallar.... Caaaaaiiiiiooooo!

Kommentarer
Postat av: XON

Besök gärna min blogg.

Göra designer, smycken och erbjuder teknisk hjälp.

OBS, en tävling pågår just nu.

2008-08-21 @ 12:23:18
URL: http://xon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0