Tyra 2 år.

Söt unge, tiden går så fort. Redan 2år Jag älskar dig.



Dagen började med frukost på sängen (observera den snygga "brickan") Tyra blev överlycklig, o skrek "FRUUUKKOOOST"




Vad är det hääär då?








Iggelpiggel =) Då blev Tyra så häääär glad.



Sne blev de lite pussar me Tyras kille, men han tyckte det blev ite jobbigt att pussas hela tiden.






Efter lite kalas på dagis så gick vi hem och blåste lite ballonger.







Tyra blev en rikitg liten sessa med halsband ring örhängen o krona. som hon fick av Mimmi o killarna.




Massa paket att öppna, när de väll tog slut gick hon o kolla i papprerna.. FALL ATT HON HADE GLÖMT NÅTT!


Farmor hitta en ny snygg mössa. Men påminnde mig hela tiden att "hon inte passar i mössor"



Berit, Robin, Emelie, Farmor




Så söta :) Jätte kul att de kom (Emelie är min kusins dotter som bor i Luleå så man ses ju inte så ofta) o hennes jätte fina kille Robin.




Morfar var på plats.



Snack i köket.


Barnen hade eget barnbord! :P





Mormor och farmor!!



Någon nalla godis i kylen.





Sjunger lite.



Saknade dig lite xtra idag. Puss :D Ses om en vecka!!


Kommentarer
Postat av: fia

ååååååh, nu grät jag en skvätt igen! pluttunge vad fin hon var :') och en sak till, vilken snygg farmor vi har! haha



önskar jag var där! älskar dig och saknar dig

2009-09-16 @ 21:31:51
URL: http://sofiaforsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0