När Makkan går.

När makkan går till jobbet brukar jag lyssna på Eminem. Jag tänker alltid på heidi när jag lyssnar på "STAN" Hur hon köpte skivan och sen åkte vi  till åland. Det var där vi blev frälsta (ja alltså inte i Jesus det blev heidi sen, utan i Eminem)  Vi satt o lyssna i flera dagar. Vi var fast. Han var min Idol! Hela mitt rum var fullt me EMINEM afficher. Man såg inte ens tapeten. Pappa lova mig att jag skulle få gå på konserten. Det blev inte så. (Tror vi upptäkte att han hade spelat i Sverige typ en vecka efter)  Istället fick jag och Heidi följe med Fia på Westlife. Tror Eminem inte har kommit tillbaka sen dess. Men hörde nått om nån comeback? Då pappa, då är det bara o köpa biljetter. Helst 3, för vill ju att Heidi ska följa med.


Men i alla fall, nu när makkan har åkt till jobbet, lyssnar jag på eminem, sjunger med och minns den gamla goda tiden.

Kommentarer
Postat av: Erica

EMINEM? haha men Emma då;) STAN var den enda låten som han sjöng! pyss

2009-03-27 @ 14:16:03
Postat av: jenna penna fågelskrämma

va kul emma att du har hittat till min blogg ;D är sååå glad för det . bra blogg !

2009-04-02 @ 23:55:00
Postat av: ALICIA - shopping & foto

hej! ta gärna en titt på min blogg eller kanske rösta i modelltävlingen på MTV som jag kommit med i? =)



http://www.mtv.se/mtv/?StoryId=70329



kram!

2009-04-02 @ 23:58:46
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0