Ger mig fler måndagar.

Sitter här nu 23.30 en måndag kväll med hela skallen full me hårfärg. var tvungen, kunde inte vänta tills imorgon. Vi får hoppas hoppas att det blir fint.

Dagen:

Idag skulle vi fått nytt schema. (Inte kul) Å eftersom jag och Cattis är väldigt nyfikna traska vi ju upp för kolla. Tyvärr var de inte klart så får väll vänta nån dag till . Hoppas schemat är bra och att jag står me... :) Efter den ONÖDIGA färden upp till jobbet traska jag ner för att hämta Tyson. Hon hade haft en trevlig dag på dagis. Jag och Tyson planerar en färd ner till g.farmor, där oxå Tyras super morfar befinner sig. Vi lattjade runt där ett tag tills pappan (MAMMA som tyra säger) kom och hämta oss. Skulle storhandla men Tyra var i tröttaste lagret... SKREK i hela Maxi, Blev en snabb "mellan"handling.
Det var en kvinna som kom fram o prata me Tyra. Hon tyckte Tyra var så söt och social. Tyra tycker det är kul att snacka lite så när kvinnan gick vinkade hon för fulla muggar o skrek "heddaaaahedda!!"  Man blir alltid glad av lite komplmanger sa Tyra till mig sen. ;)


Tyra och favorit nalle.



Tankar:

Just de, min syster sa att man är fjortis om man gör smile gubbar. Hon sa det igår när vi satt i soffan. Då frågade jag om man var de även om man är 22? (för jag gör alltid smile gubbar) Hon typ suckar - Ja men det är så fjortis.
Fick inget riktigt svar? Konstigt :S :S :S JaG TyCkEr iAf AtT JaG InTe HaR SånA TendEnsEr. 

Såg ni förresten artikeln om den gamla damen som hade sin livsbesparing (halv mille) Me sig i en kasse på spårvagnen, o sen glömde den? Stackars tant, men va fan? Ha inte med dig din livsbesparing på stan. Du kan ju bli rånad. Men iaf hoppas hoppas den lilla tanten får tillbaka sina pengar. Hoppas den som tog de oxå tycker synd om den lilla tanten. 
 

Dagen (igen):

Har gjort nått väldigt viktigt idag också nämligen kollat på gamla Big brother avsnitt.

Makkan skulle diska idag sa han. han satt o kolla på fotboll ett ta, höll på o lajja ett tag.O vet ni käre läsare? Disken är.......................


























..............orörd.
  


Kommentarer
Postat av: Madde

HAHAHA känner igen mig så väääl..

Älskade männ!

2009-03-04 @ 19:08:04
URL: http://madzans.blogg.se/
Postat av: E

Hehhe,då är jag den största fjortisen! =)

2009-03-04 @ 20:14:14
URL: http://urelinssynvinkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0